Här har ni mig,en snabbgenomgång för er nyfikna!

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos min syster.. jag och Astrid.
Och vad fick mig då att blogga? ( vilket jag inte gjort på evigheter) jag har helt enkelt inte så mycket att göra idag.. Jag ska hämta Hugo på dagis kl 14:00 thats it!
Hugo.. min ögonsten!  Som jag älskar denna pojke och som tur är så tror jag att det är ömsesidigt!
För dig som inte vet är jag moster till Hugo.
Jag har funderat på vad jag ska skriva om i min blogg och jag vet att det är skitkul att gå in o snoka på andras bloggar även om det bara är vardagligt skit, så here it comes , Vardagsskit! För jag har inte speciellt att skriva om.
För dig då som bara är nyfiken vad som hände med mig så här kommer en snabbgenomgång!
Jag är en nässprays beroende 83a med sambo och hund, som gillar att baka.
När jag är på partyhumör dansar jag styrdans med mig själv i vardagsrummet med papiljotter i håret.
Älskar min familj och att köpa svindyra prylar hem trots att jag för det mesta är arbetslös!
Tycker om att baka och finner det avkopplande att vika tvätt.
Gillar att fynda på tradera och loppisar.
Äger ca 60 par skor och det mesta i min walk in closet har prislappen kvar.
Ja jag gillar fina saker men mest av allt gillar jag min fina sambo, våran fina hund och familjen!
Så det är jag!
Nu har jag fått tiden att gå ett par minuter så nu då.. jo jag ska kolla på några serier tror jag, sedan rasta Asta i finkvarteret mårtensro.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0