Snabbis..

Hejsan min vänner.. som många gånger förr har jag varit lat och inte bloggat..
men nu har min kusse peppat igång mig genom att uppta sin egen bloggning och då blev jag inspirerad..
Snabbgenomgång till dagsläget då .. i bilder..
Jul ...
Påsk..
Vår..
Hugo växer och blir stor..
Stina likaså..
Astrid och jag
Thats is..
Mattias törs jag inte lägga ut någon bild på utan lov.. får fråga när han kommer hem...
Det har inte hänt så himla mycket faktiskt.. konstig men det har bara rullat på, så kan det bara ibland.
Idag har jag iaf varit lite duktig och skurat trallen på ballis.. ska olja in den senare, men det ska få torka lite först..
Jag ska plocka undan lite snart.. Min älskade slutar ett i dag och jag vill bara mysa när han kommer hem.
Det känns som det var länge sedan bara han och jag gjorde något själva, vi har nämligen varit på Alnö med mamma medans pappa varit och fiskat och sedan åkte jag till Stockholm med min kusin som korrigerade ett skönhetsfel =) ska fråga om lov att berätta..
Så i kväll vill jag äta god mat, mysa och se på film, kanske inviga den fina balkongen med ett glas vin i kvälls solen?
Men nu har jag iaf kommit igång .. hej så länge..

Kommentarer
Postat av: annkatrin

Fina bilder du. Speciellt påsk kärringen ;)

Allt väl med dig?

2010-06-06 @ 11:04:10
URL: http://annkatrin-mindagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0