Sicken röra!

Halloj!

Nu sitter jag  här igen, men anledningen är att mamma mår inte hundra idag så hon la sig och ville då att jag skulle sätta mig..
vill inte dammsuga när hon ska vila heller.
Det är fullkomligt kaos här.. fråga mig inte hur det blir så men nu är det saker överallt.
Mattias har tapetserat och mamma har köpt möbler så man kan säga att allt har gjorts om härute..
Jag vet inte riktigt vad jag ska börja eller fortsätta om man säger så.. 
Allt ska spikas upp och borras upp på nytt,  och det är inget jag ger mig in på.

Ikväll ska vi åka hem, det ska bli skönt, samtidigt som det känns dumt att mamma ska gå här hemma själv på dagarna. 
Hur mycket jag än vill stanna kvar så vill jag lika gärna åka hem.. 

Från det ena till det andra 

Jag tänkte att jag skulle ha ett "gott att dricka lotteri" för familjen, valfritt för 100 kr på bolaget. 
Hoppas dom andra är på, har ni några tips på nåt för en hunka? 

Nu ska jag surfa runt o leta lite tomtar.. 
Förlåt för ett trist inlägg men jag känner mig lite däven då mamma inte mår bra! 
Kommer förhoppningsvis med ett roligare inlägg senare!    
Ha de gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0