Jul jul strålande jul..

Hej!
Nu är vi hemma och det strålar för fullt i våra fönster.. Tomtar står lite här och var.. det gör även massa kassar med kläder och smått och gott som vi haft med på ön..
I morgon börjar lucköppningen.. inte för mig utan för Mattias.
Jag har köpt paket och han ska få öppna ett om dagen! Spännande!! ( Fast det är jag som köpt paketen)
I morgon har jag en del att stå i..
* Packa upp kassar påsar väskor mm
* Damma och dammsuga lite fort
* Pynta lite till!
* Hänga upp vårat fina Cassandra Rhodin duschdraperi
* Ta en promenad till Ica o hämta ut paket.. ( Till mattias) och handla lite
* Bada lilla Astrid
* Måla naglar, fila fötter, hel renovering!
* Knäppa kort och blogga!
* Hälsa på syrran och kramas med Hugo
* Mysa med Mattias!
Luften gick ur mig.. kanske hoppas i sängen! I våran alldeles egna säng!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0