Kurr Kurr.. måste kila!

Hej Hopp! 

Jag pratade just men mamma och nu ska dom sätta ett dränage från magen och få ur all vätska, dom beräknade att hon har ca 5-6 liter i magen.. då förstår ni kanske hur svullen man är.. Skönt för henne att få ur vätskan, då hon är så spänd och har svårt att sitta.
Säger inge mer om någon dag då hon ev får komma hem, för jag är rädd att "jinxa" det.. så vi får helt enkelt se när mamma får komma hem igen.

Idag ska jag åka till min syster och vi ska ta en promenad runt sidsjön, mysigt! 
Kanske man ska koka lite kaffe och ta med..? Härligt  men jag vill att solen ska titta fram lite..

Oj det kurrar i magen, jag måste ta något och äta. 

Kameran kommer med idag igen =)  så jag hoppas vi hör sedan! 

Ha en härlig måndag! 

Kram 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0