Prassel röv och jobbansökan

Halloj!
Sitter på Alnö igen, och passar då på att uppdatera lite..
Det har just  inte hänt så mycket men jag va på  cellprov i går, om ni bara visste vad jag gruvade mig för det.. jag har ju aldrig vartit på cellprov förut då jag har varit tvungen att avboka, men den här gången gick jag och gruvad mig för att ligga med höna i vädret.

Normalt när man går på gyn undersökning så brukar man ju få klä av sig mitt i rummet när bm/sköterskan är med, och sedan sätta sig i den kalla stolen.. o fy fan man hör hyr det prassal under röven när man klättrar upp.. ohhh fy bubblan.
 
Men den här gången gick man in i ett litet bås och tog av sig brallorna men behåll trosorna på sa hon.. trevligt tänkte jag .. =) det var små fina blommor på väggarna, en liten bänk och en spegel.
Sedan fick jag komma in och hon berättade vad hon skulle göra.. sedan prasslade det under röven och tjipptjopp så var det klart.. kvinnan var jätte gullig och pratade om lite annat under tiden så det gick mycke lättare än tidigare. 
Om ni har sett heartbreak hotel så kan ni föreställa Er hur jag tidigare sett ut  hos gynekologen.
Hahaha världens bästa film!!

Jahaja de va det det..

Jag måste skaffa mig ett jobb... kollade på ams i går och hittade tre jobb som jajg tror jag tror jag kvalificerar mig för.

1.  Personlig assistent
2. Säljare på fyndlagret
3. Försäljare av Erotikprodukter

jaha tänkte jag..

1. helt ok har dock ingen erfarenhat av det tidigare
2. ohh får rysningar.. fine jag gillar att gå på loppisar men och jobba i en nej tack! Erfarenhet lite..
3. Erotikproduker hmm jo det kan man väl säga att jag har erfarenhet av =)  och dessutom så skämms jag inte för det heller, är en jävligt bra säljare!
Erotikprodukter it is!
Men vad fan ska jag skriva i ansökan.
Hej jag är en tjej född -83 med Stor erfarenhet av era produkter .. eller? Hahaha!!

Tycker ni jag ska söka? Bokar ni in mig då?

Nu ska jag städa lite åt mamma. (Hon tyckte att jag skulle söka iaf =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0