Mera fynd och min lilla pussgurka!

Halloj!

Mattias och jag tog en vända till Birsta vill skulle köpa lite mat till våran lill fis på Arken, jag flirtade med min älskling och frågade om jag fick springa in på pashion och de fick jag!!

Jag handlade lite idag igen..



En skrubb som man ska få fin lyster av
En grövre skrubb 
Foot crem 
Hand creme 
En gel som minskar mörka ringar och påsar under ögonen 
Ett läppbalsam 
En ögonfransböjare med värme
En liten ögon mask som man lägger runt ögonen för att minska svullnader

Priset då? 
380kr FYND igen! Men nu börjar de bli tomt i butiken.. och jag har fått köpa det jag ville ha! 

Jag har provad handkrämen och läppbalsamet och jag gillar de.. och sedan var ju förpackningen söt oxå.

Imorgon ska jag klippa mig... jag blir alltid nervös innan jag ska klippa mig men jag vet inte varför.. sedan tror jag syrran och jag bestämde för att shoppa lite kläder.. kanske på Hm? jag har ju en liten slant där =)  

Jag kom ju på att jag har ju inte visat min lilla korv Astrid så här kommer en bild på henne..hon är lite tunnhårig nu men de ska väl gå till sig med Laxoljan får vi hoppas!!  Hmmm kanske fungerar på mig oxå? 



Pussgurka! 


Hon längtar oxå efter Mamma lika mycket som jag...
Hon blir kvar över helgen, jag känner att jag vill åka upp och pussa på min mamma och ge henne massa presenter, kärlek och hembakad morotskaka!
Då tror jag hon skulle bli lite gladare! 

Själv är det som en bergochdal bana..men det kanske ni förstår!?

Ha de gött
Puss och kram!
/Johanna


Kommentarer
Postat av: tanja

åh hon är så söt Astrid :) kom ihåg att det är bara att fråga om ni skulle behöva hundvakt nångång :)

Hoppas din mamma mår bra! Vi ses och hörs imorgon :)kram

2009-03-26 @ 22:14:24
URL: http://tanijiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0