Hemma igen..

Halloj!! 
Hemma igen lång dag idag.. 
Jag har gått på stan och fått en ny frisyr och lite nya kläder.. =) 



Lite prylar jag köpte hos Helena.. skum toning och en vårdande fön lotion kan man säga..


Men det verkar segt att lägga upp bilder nu .. så jag får prova senare eller i morgon.

Jag åker till mamma i morgon! (Om vi är pigg och frisk såklart) Det ska bli mysigt! 
Min snälla men dock förkylda bror passar djuren på Alnö, så Mattias, jag och Pappa åker och kanske min fina syster. 
Det var jätte mysigt att gå med syrran idag.. hon gjorde några fynd hon oxå.

Nu är jag super trött och lite hungrig så jag måste äta och sova.

Puss och godnatt!

/Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0