Bild kavalkad..



Halloj!! 
Hemma igen.. Det ha varit en jättemysig dag med mamma idag.. trots snöväder och 54mil i bilen.
Det är så värt det för min älskade mamma!! 



Här har ni mig i min nya frisyr på väg till Mamma! 
Pappa sa så här om min nya frisyr:
- Vad fint det vart, du var ju så jävla ful innan (Han fnissade samtidigt hela tiden som bara pappa gör) 



Lite bil bilder..



Här har vi det.. Sjukhuset


Och här har vi pappa när mamma visar ärret.. HAHA! 


På väg hem igen, glad att jag fått träffa Mamma. Aningen trött dock.


Här är gårdagens fynd som jag vill visa.
Klänning/Tunika Gina Tricot 299:-


Skjorta Vero moda/ Only 99.-


Klänning Gina tricot 149:- 


Linne H&M 249:-



Jacka  H&M 200:-




Träskorna jag beställde, superfina aningen för stor dock. Synd!

Ja det vart rena bild kavalkaden..men en bild säger mer än tusen ord..
Nu ska jag släcka ner och sussaluss..och snusa på älsklingarna! 
Ps. glöm inte att ställa om klockan! 

Sov gott!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0