Arbetslös med söndagsångest!?

Hallå!!

Mattias och jag har  just tagit en promenad med hundarna, skönt!
Så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite.. 

I går så var vi hem, för att Astrid skulle friseras. Hon blev snygg som alltid, efter det så åkte vi på arken för att köpa lite mat och laxolja till henne.. (det ska vara bra för päls och tassar) Hon är lite tunnhårig..huga lill fisen! 
(Super trevlig personal föresten, åk dit om ni ska gå på någon djurpryl affär!)
 Sedan sprang min älsklig in till hobbex för att köpa ett presentkort till pappa , hem och fixa tårta mmmmums.
Det var skönt att åka härifrån en sväng..
 Brorsan med familj var här oxå, eftersom vi skulle gratta pappa, det var kul och träffa Stina, men jag kom ju på nu att jag glömde att sjunga sången för Stina..
texten går så här:

Stor Stina satt på gärdsgår´n och sket, grabbarna kom och titta.
Stor Stina vart förbannad och skrek
- Har ni aldrig sett en..... gärdsgård!

Hugo är sjuk så de kunde inte komma i går men kommer i morgon istället.. det blir trevligt!!

Ja idag är det söndag.. min värsta dag i veckan..jag vet inte men trots att jag inte jobbar nått så känner jag ångesten som utsrålas av de som ska jobba på måndagen.. huuuuu jag får rysningar.

Nä jag har nog inte just nå mer o säga.
Men jag kan tala om att Mamma mår sisåsdär och jag längar efter henne.. skulle vilja åka upp men jag är fortfarande förkyld.. och nästa helg då jobbar jag..
Nu ska jag pussa på min Älskling Mattias!
Ha en skit tråkig söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0