Fynd och kanske lite överpris!

Hallå!! 
Ja Mamma är inte hemma än.. dom hade hittat någon infektion i kroppen, men när hon kommer hem blir det en del överraskningar.. troligtvis på Fredag är det sagt denna gång.

Som ni vet är jag kanske lite av en shoppaholic.. Jag klickade just hem en tandkräm som ska bleka tänderna lite.
Vi får se hur de fungerar!?

 

 

 

 

Här är fynden jag gjorde härom dagen på pashion:

 

 

 

 

Ja det va de prylarna.. 1000 spänn för allt! Snacka om kap.. bara borstarna kostar 595 och brynkittet 370 annars så..Fynd Fynd Fynd!

Som ni märker så gillar jag Too faced.. om ni vill jag jag visa lite andra prylar som jag bara älskar! 

I går kom mitt paket från ellos med mina träskor.. jag måste hämta ut dom idag.. jag är så nyfiken på dom!!

Har faktiskt beställ från hm oxå, lite klänningar som sagt och lite saker till Mattias oxå! Men de borde väl komma nästa vecka skulle jag tro! 

 

Jag blir så glad nr jag få handla lite.. =) 

 

I går färgade min älskade Prupp Malin håret på mig.. men jag vet inte vad det är men det blir alltid lite gult efteråt.. kanske för att jag använder avfärgning och inte blekmedel.. vi får se i kväll om jag törs använda silver schampot jag köpte! 

 

 

 

 

Jag har en del vänner jag känner att jag vill träffa, kan vi inte ta en tjejkväll så får jag träffa alla på samma gång?! 

Det vore väl skitkul!! 

Om ni är sugen så skriv gärna en kommentar så hittar vi på något! Alla förslag är bra! 

Nu ska jag ta och diska! 

Jo just de jag bjuder på en liten bild på ett annat inköp jag gjorde i går.. lite överpris men va fan 500 spänn för den här:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Är han nå söt då? 

 

Ja ja hade gött!! 

 

/Johanna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0