Spenderar brallorna på!

Hallå...

Idag har jag haft spederar byxorna på mig.. som sagt så har pashion utförsäljning och jag var där..
1000 kr brände jag idag på prylar där och jag fick tag på allt som jag var ute efter.. ska leta reda på kabeln så ska jag visa Er vad jag köpt.. nästan bara saker från ett av mina favorit märken Too faced! 

Anledningen till att jag unnande mig dessa dyrgripar var att idag flyttade katterna från Raholmen, jag tycker att det är jättejobbigt, men när jag handlade så vart jag som ett barn på julafton.. men jag behövde en liten uppmuntring mitt i allt tråkigt!
De kanske låter som att allt är en petitess men det är så mycket mer runt omkring..
Men nu har de iaf bokat en ambulans transport till mamma från Umeå till Sundsvall så i morgon är det sagt att mamma ska få komma hem.. hoppas att det blir så nu denna gång då.. för jag har köpt ett påskägg som mamma ska få i morgon i så fall.. och så får jag snusa på mamma.. hon luktar så gott..
När vi var små använde mamma alltid oil of olay, det luktar ju så gott, så jag använder den nu jag med som nattkräm och det är min trygga lukt. 

Nu ska jag slö surfa lite.. Ha de gött!! 
Jo just det så här kommer min nya frisyr förhoppningsvis se ut..Som Heidi!
hairheidi_883319b.jpg

 Bilden är från Aftonbladet och Sofis mode Foto: AP




Kommentarer
Postat av: tanja

hej :) Det kommer nog bli skit snyggt med den frisyren :) vad gör du på fredag kväll ? ska vi göra nått då? Känns som jag har jätte mycket runt omkring.. brukar inte ha såhär mycket, är så mycketmed körkortet och skolan :( Kram!

2009-03-24 @ 17:35:48
URL: http://tanijiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0