Morotskaksbak och poker!

Godmorgon!

Jag ligger i sängen än jag!! skönt! 
Jag var upp och vände en snabbis när Mattias skulle åka, han är fotbollsdomare och i dag var det dax för match.
Oj jag är trött idag..
Jaha vad ska vi hitta på idag då.. spela poker på em tror jag nog.
Men nu då.. 
Jo jag kan visa vad paketet från H&M innehöll:


Liiite för vit tror jag.


Liite för stor


Kanske behåller den.. vet inte än.


Ja de va dom sakerna.

Jag ska plocka undan och göra lite fint här idag, men städa orkar jag inte i dag och dessutom gjorde jag det för någon dag sedan.

Jag lovade mamma morotskaka tills hon kommer hem, men nu vet vi ju inte när hon kommer hem och morötterna kan ju inte ligga och bli dålig , så jag kanske kastar i hop en morotskaka till pokern jag tänker vinna i em.
Så får jag baka en ny när mamma kommer hem.

Vi hörs lite senare!
Hej hopp! 
/Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0