Köpstopp och hårbestyr..

God Förmiddag!

Jag sitter här och funderar och ska snart städa som vanligt..jag har inte varit från det här huset på en vecka,kanske man ska ta och åka en sväng i dag då.. problemet är ju att det bestämmer ju inte jag , jag har ju inget körkort.. så det får min kära kille bestämma. Jag nöjer mig med att åka och handla lite mat och god frukt... är så himla sugen på ananas, kiwi, passionsfrukt, apelsiner och vindruvor.. åhh vad gott. 

Det är dax att färga håret oxå .. kanske man ska slå till på en hårfärg oxå då min älskade lilla  Malin skulle komma och hälsa på i helgen. Då kan hon få färga mittt hår när hon ändå är här.. Jag är så himla sugen att klippa av mig håret en bit.. men just  nu har jag inte råd att gå till frissan nu, så jag får nog allt vänta snällt.. men jag är lite sugen att boka en tid.. kanske jag ska kolla hur hon har det med tider ialla fall.. ( just nu tänker jag att vänta tills du betalat räkningarna)

Kanske så här eller med en rak lugg? 

Mattias och jag har ju satt  ett köpstopp ett tag men då gjorde vi ju en tabbe och sålde diskmaskinen för att vi skulle köpa en större så nu står vi utan.. visst vi är ju inte ibehov av någon nu när vi är här men ändå..
Jag har massor med saker jag vill köpa 

1. Fina presenter till mamma
2. Födelsedagspresent till pappa som fyller år den 16:e
3. Frisörbesök och shampoo
4 .Fina vårkläder till mig och Mattias
5. Diskmaskin
6. Massor med skönhetsprylar och en massa kitsch 
 Men aj aj... Jag måste söka jobb!! Ska bli!!

Ja som ni vet så har jag mycket och göra så jag ska ta och sätta i gång!
Rasta hundar
Städa
Duscha
Söka jobb

Ha de gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0