Snabbmat och glass..

God kväll.. 

idag har jag bara slöat hela dagen, men jag har haft lite ont i huvud och nacke oxå.. 
Sara och Daniel kom förbi och vi åt skräpmat idag igen..Hugo ville oxå smaka på saras hamburgare..




Mys med "morbror"


och så klart med moster!


Ser ni likheten med gaddarna på tröjan och hugos tänder? 




Jag vill inte att ni ska tro att jag glömmer bort lilla Stina det är bara det att vi inte träffas lika ofta, här är en bild från igår med Stina och farfar!


Här hittade jag något gott i frysen och fylla kakhålet med en stund.. smarrigt! 
De är väl typ de jag gjort idag.. ätit och latat mig.. men nu ska jag göra lite nytta och hänga lite tvätt.

Pratade med mamma en stund förut hon lät rätt pigg.. hon hade varit uppe och gått, nu vill hon hem, och de tror jag de! 
Hon har varit däruppe i tre veckor nu..

Jag vill säga tack till alla som är så gulliga och snälla mot mig för att ni förstår att det är jobbigt när mamma är sjuk. 
Vissa piggar upp, vissa pratar allvar, vissa får mig att tänka på annat och allt de behöver man i lagom dos..

Nu ska jag ta tag i tvätten! 
Ha det bra! 

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0