Utan snus i tre dagar försmäktar vi på denna öööööö

Jag har sååå tråkigt.. Sitter och väntar på killarna i hushållet!!
Sedan bär det i väg för att handlas.. vi ska handla lite så vi kan göra en tårta i morgon.. vi ska fira pappa då.
Jag måste ta en dusch och jag gruvar mig för det är så kallt här.. och det är inget bra tryck i duschen ( missuppfatta mig inte nu) hehehe.
Ja ja Hur ska jag få eld i arslet?
om jag provar pippi varianten!
Johanna gå och duscha, om inte så vankas det smörj!
Nä det hjälpte inte...

När jag var liten så gjorde jag alltid som pippi.. hon var min idol kan man säga..
 Jag tatuerade mig som min pappa, fast dock med sprit penna, syrran gnuggade mig allt vad hon kunde med vad? Jo aceton! Det var snällt de!
Jag skurade även golven som pippi = vatten överallt och skurborstar på fötterna.
Jag tyckte väldigt mycket om att baka oxå.. precis som pippi, på golvet! Men för att göra det ännu mer roligt så gjorde jag det på badrumsgolvet, ingen ville äta och mamma kastade bort min kaka som jag gjort i sockerkaksformen, men jag var övertygad om att min pappa skulle tycka om det..

Utan snus i tre dagar försmäktar jag på denna ÖÖÖÖÖÖ.
Nä nu ska jag duscha... nej inte än..
Ja ja hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0