Uppochner!

Halloj! 
Nu ska det jobbas! ända till 20:30 i kväll..tjoho!! 
Saker att se fram emot:

Mamma kommer förhoppningsvis hem i morgon! 
Jag har bokat klipptid på fredag.
Passion har konkursutförsäljning i morgon!
Hoppas att dessa saker gör att dagen går fortare...

Jag är lite orolig för mamma, hon fick åka ner på skiktröntgen i går kväll för att det var någon med tarmarna... hoppas att det går bra!
Dom kommer nog och hämta katterna idag, jag har sagt att jag inte vill veta dag eller tid då hon kommer men givetvis så sa syrran i går att under dagen idag så skulle hon komma..jag vill inte! 
Ja jag kommer som sagt vara på jobbet till halv nio i kväll så den här dagen får gå hur fort den vill.. 

Idag är i går i morgon och då är det glömt! 


Hej hej! 

/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0