Umeå it is!

Det tog tre timmar för chokladogramet.. mamma vart jätteglad men hon hade ont.
I morgon bär det i väg till Umeå det ska bli så mysigt att få träffa min Mamma.
Jag LÄNGTAR!! 
Jag måste ringa upp och prata med personalen och se vad hon får äta så man vet vad man kan köpa med sig upp.

Oh vad jag ska pyssla om mamma.. jag ska nog ta och fila hennes fötter ,om hon vill, det är något mamma uppskattar, 
Hon har alltid spenderar all tid åt jobb och familj, men på Söndagkväll så tog hon en timme för sig själv och filade fötterna.
Mamma har jobbat som dagmamma i mer än 20 år och  tagit hand om oss.. dvs Städa,Diska, Laga mat och ta hand om barn HELA dagarna...Efter att ha passat Hugo som är snart nio månader så vet jag att det inte är en lätt match! 
Nu ska mamma få bli ompysslad o få fina fötter!
Har ni några tips på vad jag kan hitta på ? 





Hörs Senare! 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0