Tjurigare Hund..

Hej!!
Nu sitter jag och väntar på Hugo igen, jag ska passa honom idag igen så dom får städa klart huset som dom flyttat från.. 
Han är så mysig.. vi busade lite i går och sedan somnade han och sov två timmar.. 

Medan passade jag på att kolla runt på datorn och sökte efter något bra silver schampo och kom till slut fram till Matrix So silver, får se hur det fungerar nu då.
Jag brukar ju använda Igora skum toning i färgen Iceflower men nu har jag slut av den. 
Jag är ju så sugen att klippa håret och göra mig vårfin, men jag måste vänta tills jag betalat räkningarna iaf så får vi ju se då.. om jag har råd.
Jag har ska ju färga håret någon dag iaf bara Malin har tid och jag känner mig piggare, jag har varit förkyld nu i en och en halv vecka, det spränger i hela huvudet så det är säkert något åt bihålorna skulle jag tro! 

Astrid står och bufflar på mig och gnäller nu, hon vill ha något under soffan och det enda som finns där är ett Riesen godis papper. Hon är envis och ger sig inte för jag fått fram de heller.. tjurig är vad hon är!! 

NU måste jag sluta, nu kom dom med Hugo och goda mackor! 

Kram kram!! 

Kommentarer
Postat av: Tanja S

Hejsan :)

Är det bra med er? Har du lust att ses något? skulle vara jätte kul, kanske någon helg då allt inte är så ruchigt kanske.

Hur mår du mamma då? Hoppas allt är bra! :)



Kramar!

2009-03-18 @ 21:24:36
URL: http://tanijiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0