Johanna Bryngelsson underklädsförsäljare...?!

Hej Hej!! 
träskor..från ellos.. superfina, men inte lika fina från som dom från has beens  men det var bra pris och det skiljde en tusing i pris så..men jag ska beställa ett par därifrån oxå då jag får råd.. har sucktat efter dom sedan i somras då vi var på tjallamalla.
Jag var tvungen att handla lite.. 

DXL725_65499_72003_44_5248.jp

 

 60-4293.jpg

 

DXL725_69169_11003_64_0515.jpg

 

 

(Får inte till bilderna)


I går kväll så skrev jag en ansökan till företaget som jag pratade om för  ett tag sedan om att sälja underkläder och kärleks produkter, så vi får väl se hur det går med de.. jag tycker det vore skit kul o sälja sånt och jag vet att jag är en skicklig säljare.. just för att jag är ärlig. Och dessutom så är det ett roligt sätt att tjäna pengar på! 
Om det skulle gå vägen så måste boka in mig.. =) Glöm inte det! 

Nu ska jag ta och ge lill fisen lite mat och äta lite själv sedan hoppa in i duschen.
Ska ringa Tanja  och se om hon vill träffas idag.

Just det Mamma verkar inte få komma hem i dag, hon har mycket sårvätska och någon infektion i kroppen. 
Dom ska gå ronden nu kl 10:00 så vi får se..

Ha en härlig dag.

Kram!! 
/Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0