In Sweden we call it a kick!

Hallå!!
Nu kom jag just in vi tog en tur med sparken...Jag Mattias pappa sarek och Astrid.
 Vi var lite fundersam om Astrid skulle vara rädd för sparken men nej!! Hon sprang som hon aldrig sprungit förut och jag sparkade på som bara den, så hon behövde aldrig ta i men hon fick springa och de tyckte hon va kul..för Er som inte vet så är Astrid våran lilla hund. Blandning mellan dvärgpudel och japansk spets.
Anledningen till att jag inte kan lägga in några bilder är att jag inte har med det som behövs...men jag ska knäppa lite med mamma och pappas kamera och lägga in lite så ni får se vart jag håller hus.

Ha de gött!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0