Hemma igen och Barnvakt!

Halloj! 
Tisdag idag och jag sitter hemma i stan!! 
Jag har haft så dåligt samvete över att jag åkte hem i går, men jag hade en dag i går då jag var på bristningsgränsen hela tiden, trött psykiskt. 
Jag hade sällskap av syrran i går och så klart Hugo det var skönt, men jag var så trött och orkade just ingenting. 
När vi kom hem fick jag huvudvärk som hette duga.. och Ångest! Jag känner mig så oerhört Egoistisk som åkte hem.
Jag tycker mest synd om katterna som får sitta inomhus en dag som denna!! 
Syrran jobbar på att ordna ett nytt hem till dem... det känns tungt tycker jag, men det bli ju till de bästa. 

Mamma då .. jo hon fick äta mat i går för första gången sedan den 8/3 hon har piggat på sig men hade varit dålig på natten.
Och hon ville att vi skulle komma upp innan hon fick åka hem,med lite kläder  men nu visar det sig att hon får komma till Sundsvalls sjukhus på torsdag redan om allt går som det ska nu då. 
NU måste jag kasta mig i duschen, jag ska nämligen vara barnvakt åt Hugo idag...och de kommer snart! 
Jag ska fixa lite bilder sedan tänkte jag !! 

Kram!! 
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0