Fredag!!

Halloj!
Jag sov en stund till..
Men jag har Rastat Astrid och duschat och gjort mig klar.. Sara och Daniel kommer och hämtar mig om en liten stund..
Jag kastade i mig två leverpastej smörgåsar så nu är jag så mätt.. 

Jag pratade med pappa och mamma har ont.. det verkar vara röntgen på röntgen hela tiden.. dom tror nu att hon har en böld i magen eftersom hon är så svullen, dom vill få bukt på infektionen och kolla upp varför hon är så svullen och få ur all kontrastvätska innan hon får komma hem till stan. 
Jag tror att jag och pappa åker upp i helgen, kanske mina syskon oxå, men det beror ju på hur mamma mår såklart .. 
Min älskade kille passar djur som vanligt! I går fick han blommor utav mig, bara för att han är världens bästa kille! 

NU måste jag borsta gaddarna  och pilla med lite annat innan dom kommer. 
I em ser ni mig i en ny frisyr.. spännande! 
Och såklart dagens shopping om det blir någon dvs.

Ha en HÄÄÄÄÄÄÄÄRLIG fredag! 

Kram
/Johanna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0