En städares Poesi till min vackra syster!

Halloj!!

Om ni bara visste vad jag ligger i.. jag städar och städar.. men jag vart trött så jag satt mig ett par minuter.. ska snart vara barnvakt, så de får greja det sista med huset.
Sedan vill jag åka på Birsta..
Jag skrev en liten dikt åt min syster den gick då här:

Vi på birsta tillsammans kan gå, ett par strumpor från hm du utav mig kan få.
Shoppa loss och ha det kul, det blir roligare än jul.
Du är vacker som en dag, låt oss handla du och jag.
Jag kan dig omvandla om jag få hjälpa dig att handla. 
Sedan kan vi fika på charm, sedan köper vi en Bh till din barm.
Vi köper det vi vill ha, min syster och jag.
Birsta city håll i hatten, för nu gör vi av med skatten! 

Det tyckte jag var en fin dikt! 

Nu måste jag städa klart.. sedan ska jag duscha och tvätta håret med so silver... 

Oh ho ho vad en liten gumma kan gno oo oo oo
Tingeling!! 

/Johanna


Kommentarer
Postat av: tanja

hihi, fin dikt :)

2009-03-26 @ 14:03:00
URL: http://tanijiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0