Chokladogram till min mamma!

Hallå.. 
Sitter i soffan och latar mig.. ska hoppa in i duschen och diska lite.. Tanja sitter på körskolan och skulle handla lite mat sedan så vi får se om vi hinner träffas idag. Det vore roligt hon är en snäll kompis! 

Jag har inte tänkt på det men mamma längtar efter oss lika mycket som vi efter henne.. hon vill ha besök och jag har ju varit förkyld så jag har ju inte velat åka upp, men Mattias skulle kolla om han kunde ta ledigt i morgon så ska vi åka upp, jag Mattias och syrran, men jag måste ha hundvakt! Kanske Mattias pappa eller Daniel kan ha henne i morgon.

Jag har skickat ett chokladogram och en nalle till mamma för en timme sedan så jag väntar på att hon ska ringa.. det skulle levereras idag så hoppas hon blir lite gladare iaf..

Nu måste jag gå och kissa..skriver igen då hon fått chokladen, så får vi se hur lång tid det tar innan den kommer fram! 

Kram Kram! 

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej!

ja, jag känner att jag måste ta körkortet nu, är så less på att ta buss och sedan så känner jag mig så beroende av allt och alla :/ Ja, det är dyrt :(



Ja, vi kan träffas till veckan :) eller på lördag efter jobbet och innan jag ska bort :D det blir ju inte förrens 7 typ. Men vi kan ju höras! Skulle vara jätte kul att ses! Kram

2009-03-19 @ 19:28:20
URL: http://tanijiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0