7:30 på en Lördag?

Hej Hej!!
Glest mellan uppdateringarna men ja ni kanske fattar varför.. idag ska mamma och pappa åka till Umeå. (Om det ändå vore nästa lördag idag)

Jag har just städat undan och pysslat lite här på Ön... vi klev upp 7:30 i morse och åt en mysig frukost, mamma pappa jag och Mattias, sedan tog jag ett par vackra danssteg till mammas Lars-Kristerz skiva som jag köpte till henne igår..samtidigt som jag vek lite tvätt.. det gör de hela lite roligare lixom. 

Solen tittar fram då och då så vi ska nog ta hundrana och gå en promenad.. kan vara skönt med frisk luft och få gå en sväng.

Det var LA ink på tv nyss och man blir ju så sugen,  jag har velat skaffa mig en tatuering länge men det har aldrig blivit av bara. Jag har ju ett par alternativ på motiv, men jag är ju perfektionisk så jag måste hitta det perfekta att tatuera först...några förslag som passar just mig?

Ja som ni kanske vet så kan jag inte lägga in några bilder, tänke lägga in lite på familjen, djur och lite blandat 
Men då kom jag på att ni kan ju iaf få se sötungen jag är faster till, Stina HÄR är hennes blogg

Ja jag ska ta och röra på mig
Ha de gött så hoppas jag att vi hörs senare!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Tess

Varför inte en dammsugare? Det vore roligt på dig som är perfektionist. he he.

2009-03-07 @ 20:47:01
URL: http://tessj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0