Låt mig förklara..

Ja det var ett tag sedan jag skrev men jag har helt enkelt inte haft någon lust och dessutom är det faktiskt ingen som läser min blogg..men nu känner jag att jag vill förklara för de som tar sig tid att gå in här på min blogg..

Jag ligger i sängen och är deppig och har  just tryckt i mig på tok för mycket choklad.. 

Vad har hänt då.. jo i korta drag.. Mattias och jag flyttade till en 3:a, jag har blivit moster och faster, jag är typ arbetslös, men extraknäcker som ideell barnvakt..
Sitter hemma ensamen med min svindyra kitchen aid och Astrid, då jag inte har några kompisar eller pengar och min sambo är nästan aldrig är hemma varken fysiskt som psykiskt och jag minns inte när jag duschade senast..

Min underbara och älskade mamma är sjuk och ska opereras för cancer ganska så snart, jag får vara "Mamma" jag har massvis i huvudet och ska ta hand om allt  och alla och just idag känner jag att jag pressats till max.. just idag är jag skit liten och svag och vill ligga här i sängen hela dagen...
Tack! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0