Varning detta inlägg kan orsaka jäspningar!

Hallå!!
Nu sitter jag på Alnö och passar djur.. jag har tråååååkigt!!
Om jag fick tre önskningar just nu så skulle jag

1. Önska att mamma var frisk
2. Önska mig massvis med stålar
3. Att aldrig någon jag känner blir sjuk någonsin igen!

Jag gruvar mig för mammas operation, tänk om jag oxå kunde sövas och vakna och allt är bra!!
*suck*
Hur ska jag gaska upp det här inlägget då.. basjkorv.. nä ingenting hände.. om ändå Hugo vore här om muntade upp mig.

Jag längtar efter min älskling Mattias, han är sjuk men stannar inte hemma förs han ligger på sjukhus.. det är min kille de, ingen gnällspik, men jag önskar att han kunde vara hemma då han är sjuk men nej inte han inte!
Ja jag tror jag ska ta och shoppa mig lite gladare nu, tacka vet jag internet !!  Vet ni någon pigga upp sig sida?
Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0