Pyttipanna på en fredag? Fy fan vad äckligt!!

Godmorgon! (kan säga det vi den här tiden då jag är arbetslös) 

Ja kaffe blev det och snusa på Hugo ficka jag göra oxå.. hur underbar liten kille som helst. (lägger ut bilder sedan) 
Jag sa i går när vi satt och fikade att det vore kul med små överraskningar som tex att Mattias kommer hem och har hyrt en film eller säger att idag vill jag äta rotmos( va fan som helst) bara småsaker skulle vara jätteroligt!! 
Men då kontra killarna med att om maten kunde vara klar någon gång så man kommer hem från jobbet då.. Jävlar tänkte jag!! 
Ahha men då måste du ju handla hem sa jag ! (vilket mattias inte gillar att göra) tystnad...
Idag ska maten stå på bordet och han ska få något vi ha i frysen så pyttipanna eller grillkorv! Härliga Fredag!! 

Jahaja det är redan min favorit dag i veckan FREDAG!! Jag provar att ha en bättre dag idag.
Jag ska ta mej upp till syrran för att sedan ta en promenad runt sidsjön..
Sedan har jag funderat på att sluta dricka så mycket cola och äta karra,men det återkomer jag med...klarar mig högst två timmmar.. vi får se? Men Bullar och kakor borde jag få äta eller hur? 

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0