En bal på slottet, fan jag nöjer mig med en bärs på dallan!

Jaha jag trodde att det skulle vara härligt att få ligga i sängen hela dan man jag har ju fan bara ont i nacken..
Chefen kommer snart hem så då är de upp och hoppa som gäller.. 
Syrran frågade om vi skulle komma på kaffe men jag vet inte vad jag vill göra.. kanske Mattias och jag borde vara ensam och mysa (han är ju så trött hela tiden, då han jobbar mycket) för en gångs skull men fan det är ju skit trist, han ser på tv och jag sitter vid datorn..thats it! runt nio snåret börjar Mattias och slumra till.. ut med Asta och sedan alla kvällsbestyr.. nä jag vet inte jag.. tänk om någon kunde ringa och fråga om vi ska gå ut och bli tokfull eller bara gå på bio någon gång.. men vad vore väl en bal på slottet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0