Pusselkuber = koko

Hej hej!
Jag har just dragit några drag med dammsugaren och bäddat sängen..
kusse kommer hit i kväll och vi ska ta oss ett par glas vin innan vi åker ner på stan, hon kom förbi i går kväll och hälsade på.
I ett paket har Mattias fått pusselkuber som man ska sätta i hop och i gårkväll satt dom och pillade med kuberna Mattias briljerade och fick i hop den lite svårare varianten medans Theresé kämpade på med sin länge och väl.. Hon var inte långt ifrån att bege sig upp på Akut 7:an
Haha skrattade jag och sa att jag ville prova medan jag skojade hej friskt om hur jag skulle få i hop den meddetsamma osv och vips så var det en kub som satt i hop =)
Så var det slut på det roliga!
Min finaste älskling!
Verkar trögt att få upp bilder eller så är det bara jag som är dum.. provar igen senare.
Jag ska ta och Rasta lilla Asta och sedan stryka och måla lite naglar och pyssla lite innan jag ska vara barnvakt!
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0