Hej mina vänner!

Halloj!
Idag har jag haft så där lugnt fullt upp hela dagen.. I fm gick jag bort till brorsan för att passa Sötaste lilla Stina medan Annie körde Ante till jobbet, lugnet själv.. Stina!
Lite mera fart på Hugo, Söt ungar! Tänk att just jag får vara Moster och Faster till just dom!
Vi har passat Hugo en liten stund oxå.. så fullt hus med två barn, Annie jag och Mattias och lilla fis Asta, vi åt pärbullar och lingonsylt sedan sviskade jag ihop en sockerkaka.. hatar att baka det , de är så trist och för lätt! =) men den står orörd ännu?!
Har just badat Astrid och måste nu stryka dom nya röda fina gardinerna, inget kamera har jag nu heller, den har jag lånat ut till Annie, Stina har just börjat gått och det måste fotas och filmas ( deras är på lagning)
Hör senare tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0