Hallå där kött och blåbär!

Hej Hej!
Måndag förmiddag.. tjoho jag vakade 10:40 idag.. jag är sjuk.. förkyld!
Har inte bloggat i helgen så jag tar en snabbgenomgång!
Fredag: Strök jul gardiner till vardagsrummet och gjorde fint! Tittade på idol, gick och la oss.
Lördag: Städa fixa och dona, förfest hos oss, utgång, hemgång, sängen.
Söndag: Väntar besök, alla hade fyllt år så vi måste köpa presenter, Kusse och jag åkte till Birsta handla presenter och fika ( Allt färdigt köpt) hem fixa, bjuder på kaffe, äter lite soppa och en vårrulle från Kina ser två filmer , tack och godnatt!
Nu: Soffa,Snorpapper,Nässpray, Tv, Dator, Kokar ägg, Längtar efter Mattias.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0