God morgon!

Godmorgon!
Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe så här tidigt, jo eftersom det snart är jul så tänkte jag städa undan lite här hemma.
Sedan kommer två underbara vänner hem idag så jag hade tänkt träffa dom och min snälla syster i em
Mycket ska hinnas med innan jul, trots att vi inte köper julklappar längre... eller jo en julklapp köper vi ju och drar lott, så någon julklapp kommer tomten med iaf =)
I morgon tänkte Mattias och jag ha en uppesittarkväll och baka lite fudge, knäck och smått och gott.
Granen klädde vi i går, den vart hur fin som helst!! Mycket finare än förra julen!
Just det Astrid, Sarek och Mysen måste ju få paket och givetvis Mamma och pappa en liten sak eftersom det är till som vi ska!
Mmmm jag vet nog vad jag ska hitta på!
I helgen var ju jag och kusse ut.. innan vi kom ut såg det ut så här!
Ja vi hade rätt kul..
Nu måste jag upp och hoppa...Hatar när man MÅSTE städa, jag vill städa när jag känner för det.
PUNKT SLUT!
Hör sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0