Tjolahopp!

Hej Hej!
Jag är uttråkad.. jag har inte sett folk på nån dag nu, så jag bjöd hit Ante, Annie och Stina på köttbullar och potatis i kväll.. Sara och Daniel svarar inte så vi får se om dom kommer oxå.. jag älskar att träffa mina syskon med sambo och barn..
(Om ni tycker att det är konstigt att jag vill träffa barnen då jag är förkyld, så är dom oxå det bara så ni vet)
Astrid har oxå tråkigt.. stackarn vad ska jag hitta på så hon inte har så tråkigt?
Som vanlig har jag lite pyssel här hemma..
Bädda rent i sängen damma och dammsuga lite om jag orkar såklart..
Det är mörk och trist vad kan man hitta på? Pussel? Film? Städa? Sortera saker? Birsta? Nej jag orkar inte..
På tal om birsta så har Rut m fl öppnat i birsta för ett par veckor sedan det måste jag kolla in då jag blir piggare, har ni handlat där? Vad är det för stil?
Ärlig talat så har jag kanske inte råd att handla så mycket, har ju gjort en adventskalender till Mattias som blev lite dyrare än vad jag kanske hade tänkt.. men han är värd varenda liten sak, det slog mig just att jag köpt en del onödiga småsaker oxå.. idag fick han något han behövde, en ansiktskräm och en liten parfym, igår fick han veckostrumpor.. det var visserligen bra saker.
Nu måste jag ge min lilla Astrid lite mat och se om kalvsylta duger.. hon äter så dåligt nu.. misstänker att hon är skendräktig.
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0