Asta blir snygg..

Halloj!
Våran lilla fis (Astrid) står nu på köksbordet och blir snygg, Fia är här och snyggar till henne så hon blir julfin i tunnpälsen. Fotar då hon är klar!
Här sitter jag i soffan och myser med en kopp kaffe och kräkEva är på tv.. hatar dom programmen men skit samma då jag ändå sitter med datorn i knät..
Angående Stadshuset så finns det matbiljetter kvar tror jag så vi har det som alternativ fortfarande , men jag vet inte hur det blir.. Om min kusin ändå kunde svara i telefon!
VI har alltid asroligt när vi går ut..
När man talar om trollen så ringer dom.. HAHA!
Lustigt!
Vi ska gå ut i morgon och ta några öl oxå, jag får passa på då Mattias ska ut med jobbet!
Skönt ibland att få gå ut själv, men jag vet att vi kommer träffas senare på kvällen men det är bara mysig, men annars går vi alltid ut tillsammans.
I morgon kör vi casual friday!
Enkelt, Röda läppar, Röda naglar, vit skjorta, mörka jeans och höga stövlar..Less is more, trist kanske men sån är jag!
Ha ha jag smet in i köket och så här såg det ut!
Lurvkajsa!!
Återkommer men slutresultatet..
Ha de gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0