Halloj!

Tja!
Här ligger jag i en bäddsoffa på ön, trött så trött hela tiden.. det är luften skulle jag vilja påstå..=)
Astrid ligger här med mig, mysfia!
Mattias är hemma från jobbet, jag älskar när han är hemma, jag blir så glad och mår så bra då!
Idag fick han ett pimpelspö av mig, ett fint sådant, det har min pappa sagt! Det var han som valde! (Han lixom kan de där han)
Påtal om att pimpla så håller vi på att smida planer för juldagen, vi har ju som tradition hänga på Stadshuset.
Mattias kompis styr upp en stor jävla fest varje juldag och vi äter och har kul hela natten!
Men i år kommer han tyvärr inte hem från Norge så en annan kompis till Mattias skulle ordna, men jag är fan inte sugen att gå då.. det är så många som INTE ska dit, så våra planer är att ha en middag hemma hos oss.
Vi hade en sådan middag förra nyår som vart superlyckad enligt mig!
Jag hade en gul tub klänning superfin, men sedan bytte jag om så jag kunde ha mer bekväma skor då vi i sista minuten åkte ner till Stadshuset!
(Jävla påhitt av Tysken)
Jag förra nyår..Hittade ingen bild med den Gula klänningen.
Jag behöver hitta nått fint att ha på fredag då jag ska ut med kusse, nått som passar till mörka jeans och lårhöga stövlar!
HÄR ser dom ut!
Men vad ska jag hitta, då har letat överallt och hittar INGENTING att ha upptill! TIPS?!
Mycket utgång blir det nu i juletider, hoppas jag inte tröttnar på det bara.
Ja jag ska kolla runt och se om jag får lite inspiration någonstans!
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0