Dan före dopparedan!

Halloj!!
I går kväll träffade jag mina älskade vänner Sanna och Nadja, deras underbara mamma Charlotte och hennes man Gustav var oxå med! Jag bara älskar dom!
Dom sjunger som den vackraste änglakören och givetvis var inte ett öga torrt efter deras skön sång för mig och syrran.
Jag hade inte kameran med, så himla synd! (Hittar inte laddaren heller)
Jag vill att dom ska flytta hem igen, nu!
Idag har jag julbak på schemat men även ett par julklappar ska inhandlas.. lite gå bort klappar.
Och så klart bytaenjuklappsklappen har jag kvar att köpa och hundar och katten måste ju få någon julklapp.
Ja lite små pyssel vet ni.
I dag kommer min sötaste lilla Malin hem från Norge, och jag ska träffa henne sedan idag, jag har längtat så efter henne!!
Ja här sitter jag i soffan, vi han inte med att handla till julbaket i går så jag kan inte baka så mycket än.
Jag väntar tills Mattias kommer hem så får vi åka och handla då.
Nu då?
Tja Fia med knuff kanske? Baka utav det jag har hemma? Promenad? Tv? Ja jag vet inte..
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0