Alnö åter igen!

Hallo!
Tillbaka på ön sedan ett par dagar.. mysig men man få lappsjuka om man är här för länge.
Jag och min kära var en sväng på Birsta i går jag inhandlade lite fina saker

Den här tyckte Mattias att jag skulle ha, så den köpte jag..

Och ett par fina skor...som jag tror jag kan gå i. (Finare på riktigt, högre klack och platå fram)


Dom får matcha min juldag eller nyårs outfit då åker den här fina på

Just det gårdagens inköp var det..
 två par jeans ett par från Rut m fl  och ett par från cubus.. Skönt då alla mina andra par har hål i skrevet.

Jag sitter med Hugo i knäet och tangentbordet är lockande så jag skriver mer sedan!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0