Vart är våren då?! Inte här!

Vart är våren som alla pratar om?! 
Det är ju svinkallt ute! 
Jag tog en snabbis bara på 25 minuter.. både Astrid och jag frös.. 
Jag är så trött trött och förstår inte hur jag ska kunna jobba.. fattar inte att jag ska jobba heller, inte förs jag går i källarkorridoren ombytt o klar upp för trappan och på väg att stiga in genom dörrarna då förstår jag att jag ska jobba..
*suck* 
Jag har inte ätit nått i dag heller.. bara en bit morotskaka.
Jag har ingen lust att äta heller, jag har så ont i tandköttet som ligger lite över en visdomstand, tandläkaren brände bort en bit tandkött där för många år sedan men nu gör det ont igen... varje gång jag tar en tugga så känns det som att jag tuggar sönder hela tandköttet och kinden. Inte så skönt med andra ord.

Hoppas det går över, för att gå till tandläkaren är inte min favoritsyssla, trots att  jag gillar att bränna pengar.. 

Hej Hej!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0