Klart som korvspad och träskor till salu!

Hej hopp!! 
Nu är jag hemma igen! Sitter med mina älsklingar och äter Bullens pilsnerkorv.. eller jag suger i mig korven HAHA det lät rätt roligt men de jag menar är att jag inte inte kan tugga, inte nog med tandköttet, utan jag har en blåsa oxå!! 
Toppen !
Jag frågade om Mattias kunde tugga maten åt mig och mata mig som en fågelunge men vi båda avstod. 

Det gick faktiskt bättre på jobbet än vad jag trodde.. och Astrid behövde bara vara ensam i 15 min kanske, så de gick bra! 
Skönt, som jag gruvade mig idag!

Det är så mysigt att få sitta hemma och titta på tv och tända ljus så här ser det ut hemma hos oss nu..







Fy fan det såg äckligt ut.. men de var faktiskt godare än vad bilden visar..klart som korvspad my ass!! 

Jag ska pussa på min älsklingar nu!

Hör i morgon!! 

ps vill någon köpa träskorna som var förstora för mig?

Stl 37 Moheda superfina!! 
Säljes till högstbjudande! 



Ha de gött!! 

Hej hej!! 

/Johanna

Kommentarer
Postat av: tanja

vad fint med ljusen :)

2009-04-06 @ 23:29:27
URL: http://tanijiaa.blogg.se/
Postat av: tanja

vad fint med ljusen :)

2009-04-06 @ 23:29:41
URL: http://tanijiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0