Kiss i bralla´n och ha de bra!

Halloj!

Lunch på stan med Sanna och Sara och så klart Hugo!
Inga köp för dagen eller.. jo en ny concealer från make up store men de är väll inte speciellt roligt.

Sedan så klart paket från Hm, men nu har jag för ont i huvudet för att lägga in bilder på de..

Usch jag vill inte ha ont, jag vill vara pigg, men de är klart att när man har mycket att stå i eller då Mattias är ledig så ska jag vara hängig.
Det spränger i hela huvudet.. som om jag har en elefantröv på huvudet.
Hah hur skulle de se ut?

Imorgon har vi fått en inbjudan till Anders och Eva-Britt för en spel/lek (Läs fyllekväll)  
Det vore jättekul bara man är pigg..
Jag känner jag vill ut och ha roligt, så där riktigt rolig så man nästa kissar i byxorna roligt! 
På tal om att kissa i byxorna..

Hej hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0