Resumé heter de så?

Halloj!!

Om ni undrar varför jag inte bloggat något så har Mattiias och jag haft en jättemysig helg tillsammans.
Bara vi två.. vi har såklart träffat folk men vi har haft mycket tid för varandra oxå..

I fredags var vi  på middag hos Anders och Eva-Britt.
Super trevligt och god mat, spel och sång hela natten, ja iallafall till 5 på morgonen.
Ganska så trött på lördag med andra ord..trots trötthet så tog vi oss en sväng på stan.

Söndag åt vi påskmat hemma hos oss, alla vi syskon.
Mamma och pappa orkade inte komma, det  kan jag ju förstå.
Senare på kvällen delade jag och Mattias på en flaska vin och myste! 
I går så gjorde vi just inte heller så mycket.. Mattias hade dömning så jag och Astrid tog en lång promenad och tittade på den sista kvarten .. Sedan tog vi en lite bil tur ät glass och tvättade bilen men  började jag gråta för att jag tyckte de va lite otäckt i de biltvätten.. men min fina kille tröstade mig! =)

Och nu sitter jag här på Alnö, Sara och jag har städat och jag har som vanligt ont i nacken!
Det alldeles tyst här, mamma sover, Hugo ligger ute i vagnen och sover, Sara och Daniel sitter på bron och läser tidningar.. Astrid tussar på och Katten Mysen ligger bredvid mig och sover.. han snarkar lite!

Idag har mina skor kommit, de i stl 36! Tjoho! Hoppas de passar!!
Jag ska visa er lite av vad som kommit på posten, men just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa!
Så de får bli lite senare!

Tjolahopp!!

Hej hej!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0