Hur ska vi hinna?

Halloj! 


Nu har jag startat en tvättmaskin och funderar på om jag ska städa undan lite här.. 
Ta en sväng med fia-lotta så hon för göra sina behov måste jag göra, Husse var ut i morse vid sex snåret men det är nog dax för nr 2 nu skulle jag tro. 

Jag skulle vilja åka på media markt och kolla efter en ny plattång, och en sväng på Hm, gina tricot, veromoda och lagerhaus skulle inte skada heller... 
Är det någon som vill låna min lilla Astrid i ett par timmar så gärna för mig! 

Nu ringde syrran och det är andra planer på g..Vi måste storstäda huset! 
Sarek måste få komma till någon över helgen för det är sagt att mamma får komma hem från sjukhuset i morgon! 

Vi har ju planerat att överaska mamma och köpa lite nya blommor,krukor,gardiner och dukar och göra fint tills hon kommer hem! Men hur ska vi hinna?! 

Om vi handlar i em och städar i morgon på dagen? 
Hugo sover här i natt och i morgon kväll får Mattias och jag gå ut. 
Då borde vi ju hinna..Men Sarek då? Det är ju ogjort om han är hemma..han måste få sova hos någon i natt.
 Vi måste  ju åka ut tidigt och Mattias har match att döma i morgon, så jag få åka med Sara och Daniel.

Ja jag vet inte jag.. känner mig as stresad!! 
Och sitter här kan inte göra något åt saken!

Jag måste ringa lönekontoret och Arbetsförmedlingen oxå! 
SKIT!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0