Vart tog helgen vägen?

Halloj! 

Dålig uppdatering i helgen men ni kanske förstår att jag haft det lite stressigt.. 
i fredags åkte vi och handlade lite fint till mamma och pappa. 
Vi pysslade och fixade fint, mamma blev jätteglad! 

Det är så skönt att hon är hemma! 
Nu gäller det bara att hon inte håller på att städar och donar hemma, för dom har ju Sarek hemma nu och det blir mycket hår!
Jag ska jobba i kväll och i morgon kväll så jag åker ut på onsdag och städar, putsar fönster  och färgar hår, jag tar syrran med mig om hon orkar och har piggnat till. (Förkyld) 
Och så klart om jag är frisk, för mamma ska inte behöva bli förkyld.

Vi var ut i lördags .. vi var ut och åt och sedan gick vi upp till Mange och snyltade lite vin, efter det gick vi på stadshuset..
Kul där om man är 17-18 kanske eller singelkille i 22 år åldern. 



Jag hade på mig min nya klänning.. men den är ju för stor.. skulle haft en mindre tydligen. 
 Men den fick duga.. men jag kände mig som en "gammkärring" när jag kom in på stadshuset.. 
Men vi tog ett par drinkar/öl .
Mattias och jag var enig om att åka hem denna gång, vi var båda trötta och ville få en taxi innan det blev kö.
Så här pigg och glad vart jag när vi kom hem! 


Men i går sov vi heeela dagen nästan kan man säga.. vi vaknade vid 10 tror jag sedan upp och fixa undan lite.. hämta Sarek och vi skulle passa Hugo någon timme.. 
Mattias åkte ner och köpte mat på kebab city på kvällningen och massa godsaker, men vi somnade!! 
och vaknade typ nio..
Typiskt! Jag som ville mysa och se på tv. 


Ja ja så kan de gå..jag är super trött idag oxå..  och ska i väg och jobba.. har ingen som helst lust till de, men det är klart, har man varit arbetslös länge så tappar man väl orken .. eller hur?!

Jag måste lämna Astrid ensam idag oxå.. 30 minuter kanske men det känns skitjobbigt!! 

Nu har jag suttit det här blogginlägget i en timme tror jag,
så jag tackar för mig nu!

Hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0