Påskärring!

Halloj!

Nu sitter jag på Alnö och har putsat lite fönster, är inte klar än men det är en enda röra här så jag måste vänta på att syrran ska sätta upp gardinerna innan jag kan fortsätta.

Hugo är påskärring idag, en trött sådan, han har just somnat.
Lägger upp bilder då jag kommer hem.

Jag skulle vilja hitta något fint att ha på mig nu i påskhelgen.. men jag kommer ju aldrig i väg liksom.
Kanske kan gå i morgon.. Mattias jobbar över i kväll så han få vara ledig i morgon, så kan han få sova i lugn och ro och jag får shoppa lite..

Shoppar gör jag helst själv, då gör jag som jag vill och går vart jag vill..Skönt!!
I morgon kommer min gulljänta Sanna hem, syrran hade bokat lunch date, så jag hakar nog på om jag är pigg.

Jag tror jag lägger mig på sofflocket en stund!
Hej hej!!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0