Drömmar och påsktupp!!

Godmorgon!!

Jag har en tendens till att drömma mina drömmar just på morgonen innan jag vaknar..
Och i morse drömde jag att jag var gravid, inte så långt gången kanske i 4:e-8:e veckan eller så.. 
Men jag minns att jag frågade Mattias hur han ville göra och han ville behålla det.
Det var en sån härlig känsla! Vi vart ännu mer kär och han var väldigt snäll och omtänksam ( mer än vanligt) 

Sedan drömde jag att vi skulle åka på en båtkryssning vi klev av och bytte båt hit och dit, rätt var de va så var vi i Thailand och skulle kliva på en båt.. det var mörk och varmt och man skulle ta av sig skorna när man skulle hoppa av båten och lägga dom i en påse.. det blev lättare så sa en tjej till mig..sedan såg jag inte till Mattias och då vaknade jag ..

Sjukt.. båda drömmarna gav mig så himla sköna känslor (förutom att Mattias var borta då)

Ja det finns mycket man kan drömma.. 

Jag minns en dröm jag drömde när jag var liten.. kanske 5 - 6 år 
Jag drömde att en massa indianer hade dödat mig och styckat upp mig och stekte mig på en leksaksspis. 
Jag minns att jag såg mig själv som småbitar i den där stekpannan.
Läskigt! 

Från de ena till de andra..
Vet ni vad jag lyckades göra när jag slitit mig från graviditet och båtresor...

Jag fick tag på de fina träskorna i min storlek!! 
Hoppas att de passar bara..
Men ett par Hasbeens hade inte varit dumt! 

Jag ligger kvar i sängen ännu och min hund Astrid ligger i fotändan och snarkar fortfarande! 

Idag har jag bara jobb planerat.. inget annat.. 
Jag skulle behöva lämna tillbaka någon grej på stan.. 2 saker faktiskt.. 
Så vi får se hur jag gör.. Skulle behöva handla lite annat oxå.. det är ju snart påsk! 

Jag frågade Mattias om påsktuppen skulle komma till mig men då han bara att 
-Nej det tror jag inte, och så skrattade han.

Han är rolig min älskling!! 

Vet ni vad, nu vill jag kliva upp så vi hör senare! 
Hej hej!!

/Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0