Glassbil och bad..

God morgon! 

Härlig dag idag.. vill ni veta hur min börjar.. Mattias kl är 7:23 du har försovit dig..
ligger kvar i sängen 10 min senare ringer mattias, har du sett min plånbok?
Upp och leta inne som ute..ut med Astrid halt och blåsigt  och nu mensvärk. 
Nu sitter jag här och kommer snart få ont i nacken för jag sitter som en ostkrok. 

Ni kanske undrar hur det är med min mamma, ca 9 liter kom det ur dränaget, innan det lossnade i går. 
(Ja de hade lossnat själv) 
Hon var jätte trött hela dagen i går..och idag har jag inte pratat med henne, jag vill att hon ska få sova och därför får hon ringa då hon orkar. 

I går var jag hos min syster igen, som ni märker så umgås vi en hel del..och vet ni va det bästa va? 

Glassbilen!! (och när Hugo badade)

Mattias och jag jagade den stakars mannen som om vi vore 8 och fått veckopeng...
Jag ville ha mini maräng cup, men dom kan ju inte Mattias äta.. allergisk mot ägg och fisk..men han köpte dom till mig ändå! vi köpte någon stor blandpåse oxå.. med bla lakrits glass?! Sedan när börjar min kille äta lakrits glass? Men nu jävlar?! Jag gillar de inte och har aldrig sett mattias äta det heller..efter 6 år?
Jahaja... ät på ba!

Lite bilder från i går! 









Nu fick jag ett sms som löd:

Jag hittade den, den låg på parkeringen!
Puss i love you! 

Sikken tur! Han både hittade den och älskar mig! 

Ja idag på kartan har jag bara: 

1. Vara arbetslös 
2. Äta en massa mini märängcup
3. Promenera med fisen (Astrid) 
4. Vika lite tvätt och tvätta lite kanske

Men jag ska börja med att äta frukost! 
Tjingeling! 

/Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0