Jag vill ut..

God morgon!! 

Det spritter i mig, jag vill ut!! trots att solen inte skiner så vill jag ut.. jag skulle vilja kila ner på stan en stund, men som de flesta vet så törs jag inte lämna Astrid själv. 
Jag vet att alla har olika åsikter om detta. 

Men sedan det brann i lägenheten ovanför oss i förra lägenheten så fick jag någon knäpp i huvudet..
Vi satt och åt på Ikea och grannen ringer och säger att det brinner ovanför oss. 
Astrid var själv, Mattias hade inget körkort.. vad tror ni jag såg i huvudet?! Som tur vad Sara och Daniel med så vi snabbade oss hem, med det var ju ingen fara med henne, men sedan dess vart jag riktigt rädd för att lämna henne själv. 
Så är det.. 

Men jag hinner väl ändå inte ner på stan, jag ska åka ut till pappa och hjälpa honom med lite därute vid 11:30 sedan hem igen..
Efter de har jag lite att pyssla med här hemma..kanske en sväng på em då. 
Ja ja vi får se .. vi tar det som det kommer..

I helgen ska vi passa Hugo över natten (Om vi alla är friska) för att öva inför den natten då Hugos mamma och pappa ska ut och åka båt. 
Och dom ska passa Astrid åt oss oxå, så Mattias och jag får gå ut och svänga våra lurviga!! 
Tjoho!! 

Nu ska jag fixa lite att äta åt mig och min lilla fis Astrid 
Sedan ska jag duscha och diska och därefter bär de väl iväg till ön. 





Ha de gött 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0