Trött idag igen..men varför?

Halloj!

Varför är jag så trött hela tiden? 
Är det för att jag kanske har en inflammation i munnen? 
Visst, jag äter dåligt och rör mig kanske för lite, men jag rör mig ju ändå.. jag har ju hund, jag måste ju ut.
Släpper alla spänningar som jag gått med i flera veckors tid? 
Är det vädret? 
Jag vet inte.. 
Här har ni mig idag iaf.. just så här sitter jag i soffan för det mesta när jag är hemma..jag kanske inte småler men så här sitter jag med datorn i knät. 



Jag tycker synd om min lilla älskade Astrid..jag går ju ut med henne och promenerar men inte i timmar.. det är trist att gå själv, och jag är som sagt trött hela tiden..

I morgon åker vi ut på Alnö.. då får hon busa lös i skogen och jaga bollar, det tycker hon är kul.

Jag har funderat på agility det skulle hon tycka om, men då måste hon sluta kaxa upp sig mot andra hundar.
Liten men tuff, har ni hört talats om va? 

Hon är en helt underbar hund och hur super mysig som helst.
Det är bara de att vi/ Jag måste få pli på henne och aktivera henne mer.. 

Jag ska kolla upp om det finns något agility ställe här i stan. 
Annars får vi snickra i hop någon liten bana själv.
På sommaren så är det ju roligare och lättar att aktivera/promenera/leka utomhus/bada. 
Snart är vi där eller hur?! Sommaren, hur långt är det kvar?!
Just idag känns det som en evighet..


/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0